کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739785628 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/27 | اعضاء: 316697 | نظرات: 37901
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین اپلیکیشن های تابستانی

اپلیکیشن هایی که در این مطلب معرفی کرده ایم برای مسافرت مناسب هستند و کمک می کنند تا تعطیلات خوب و هیجان انگیزی را پشت سر بگذارید.

Pocket

رایگان برای iOS و اندروید

به گزارش سافت‌گذر به نقل از برترین ها؛ با این اپلیکیشن می توانید همه صفحه ها، مقاله ها یا ویدئوهایی که دوست دارید را ذخیره کنید. هنگامی که همه اطلاعات موردنظر خود را ذخیره کردید، می توانید آن را با با دیگر وسایل خود سینک کنید.

بهترین اپلیکیشن های تابستان


EPA's SunWise UV Index

رایگان برای iOS و اندروید

کمک می کند تا هرگز دچار آفتاب سوختگی نشوید. این نرم افزار با تعیین موقعیت محلی خود با کمک زیپ کد، هر روز و هر ساعت میزان UV آفتاب را به کاربر اعلام می کند. در ضمن می توانید مقدار UV مکان های دیگر را نیز با مشخص کردن شهر و استان و کشور رصد کنید.

بهترین اپلیکیشن های تابستان


Dark Sky

iOS با قیمت 3.99 دلار آمریکا


این نرم افزار شما را از آب و هوای بد دور نگه می دارد. با این نرم افزار می توانید در لحظه از شرایط آب و هوایی آگاهی کسب و آن را پیش بینی کنید.

Arcus نمونه اندرویدی این نرم افزار و رایگان است. البته نسخه پیشرفته آن 1.49 دلار قیمت دارد. اما هیچ کدام از دو نسخه فناوری پیشرفته Dark Sky را ندارند.

بهترین اپلیکیشن های تابستان

iExit Interstate Exit Guide

رایگان برای iOS و اندروید – 0.99 دلار برای نسخه کامل برای iOS


این اپلیکیشن برای مسافرت های جاده ای مناسب است و همه رستوران ها، پمپ های بنزین، هتل ها و خدمات دیگر موجود در مسیرهای مختلف رابه کاربر اعلام می کند. با انتخاب هر کدام از مقاصد، گوشی موبایل شما، قدم به قدم مسیر حرکت را به شما راهنمایی می کند.

بهترین اپلیکیشن های تابستان


My TSA

رایگان برای iOS و اندروید


این اپلیکیشن مستقیما از مرکز سرپرستی امنیت بار به کاربر اجازه می دهد تا متوجه شود چه وسایلی را می تواند یا نمی تواند داخل هواپیما ببرد. همچنین اگر هواپیما تاخیر داشته باشد آن را اعلام می کند. یا حتی جالب تر، مسافرها می توانند هرگونه تاخیر در خطوط امنیتی را نیز در لحظه متوجه شوند.

بهترین اپلیکیشن های تابستان
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15945 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1392/04/31 تعداد مشاهده: 1772
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر